CONVOCADA A QUARTA EDIÇOM DAS OLIMPÍADAS

cartaz horizontalA cita desportiva anual dos movimentos sociais galegos desloca-se este ano até o Baixo Minho. A aldeia da Canosa, no concelho do Rosal, acolherá umha ediçom que se celebrará nos dias 13 e 14 de Setembro.

O Comité Olímpico, composto este ano por ativistas dos centros sociais do suroeste da Galiza, está a trabalhar na preparaçom de umhas OPG que aspiram a melhorar a participaçom dos últimos anos, que já rondárom a mui meritória cifra de vinte equipas e 200 atletas. Para isso estám-se a preparar algumhas novidades, tanto na parte estritamente desportiva como em todo o que as rodeia. Por exemplo, segundo adianta já o cartaz, por primeira vez as crianças  terám as suas próprias Mini-Olimpíadas.

Nos próximos dias iremos subindo a este blogue toda a informaçom referida às OPG, incluindo a listagem de disciplinas olímpicas (nas que haverá várias novidades), os regulamentos de jogo, os horários, e também as fichas de inscriçom para as equipas.

Lembramos que para participar nas Olimpíadas Populares Galegas é preciso pertencer a umha equipa. As equipas poderám-se inscrever mediante a ficha que publicaremos nos próximos dias, mas olho!, o prazo limite para a inscriçom conclui este mês. Nom se vam admitir inscriçons fora de prazo, porque o C.O. necessita tempo para quadrar os horários e os cruzes nas competiçons.

Finalmente, animamos-vos a todas as organizaçons, coletivos, centros sociais, movimentos… a que formedes umha equipa e venhades ao Baixo Minho a esta jornada de convívio entre todos aqueles e aquelas que apostamos num lezer nom-consumista, saudável, ligado à terra e com espírito de irmandade.

A treinar toda a malta, que chegam as OPG!!

Esta entrada foi publicada en Sen clasificar. Garda a ligazón permanente.