Informaçom útil cara as OPG 2013:

De a organizaçom das Olimpiadas Populares, deixamos-vos algumha informaçom de utilidade cara as actividades deste fim de semana.

Primeiro queremos destacar a gram quantidades de atletas que participaram nesta ediçom, repartidas em 16 equipas:

– Aguilhoar
– Afiadorxs
– AMAL
– Arredista
– As Duas S. Coop Galega
– Aturuxo
– A Zalenvá
– A Revolta do Berbês
– Casa do Vento
– Faísca
– Fuscalho
– Malaherba
– Mugre
– Pikanha
– SCD Condado
– Xuntas CSOA
Devido à alta participaçom e à quantidade de provas a celebrar, a organizaçom será extraordinariamente escrupulosa no cumprimento dos regulamentos, tentando levar os horários da maneira mais exacta possível. Por isso pedimos a colaboraçom de todas as pessoas participantes, tanto à hora de participar como para colaborar na arbitragem das provas. Também é importante que a gente que compita o sábado pola manhá venha umha meia hora antes do inicio das provas, as 9:00, para recolher os dorsais e preparar-se para começar.
Para evitar mudanças de última hora também deixamos à vossa dispossiçom os cruzamentos das diferentes provas, por se fora necessário fazer algumha pequena modificaçom: https://www.dropbox.com/sh/gjkt68i57t5kkn9/wzWCB5SfYj

 

Tempo e cousas úteis:

A previssom do tempo para este fim de semana da chuva moderada para o Sábado, melhorando o Doingo, baixando as temperaturas máximas até os 22 graus. Será útil traer várias mudas, chuvasqueiro, saco cama, toalhas, lanterna, navalha, prato, garfo, jabom de ducha, …

Tanto na zona das provas como no camping haverá vestiarios e duches.

 

Info útil sobre o triatlom:

A parte de bicicleta destra prova constará de tres voltas a un circuito, na maior parte por caminhos de terra e pedra. Por isso nom se recomenda a utilizaçom de bicicletas com rodas excessivamente finas (menos de 28 mm). Lembrade que é obrigatório o usso de casco.

Como chegar até o camping:

Ver mapa más grande

Se algumha pessoa quixera fazer noite já a sexta-feira, devedes ponher-vos em contacto com a organizaçom a través do e-mail.

Esta entrada foi publicada en Sen clasificar. Garda a ligazón permanente.