Triatlom por relevos

Participaçom:

Cada associaçom poderá apresentar umha única equipa composta por três atletas, entre as que haverá como mínimo umha mulher. A prova realizará-se por relevos, desenvolvendo cada umha das três provas (atletismo, nataçom e ciclismo) um componente da equipa.

Os relevos e a equipa ganhadora:

Delimitarám-se umhas zonas, delimitadas por duas linhas separadas 2 m, entre as quais as atletas deverám esperar o relevo das suas companheiras: estas zonas denominam-se postos de espera. O relevo passará-se de umha participante a outra na forma dumha pulseira, com a que partirám posta as e os corredores na primeira prova. Os outros membros da equipa nom poderám sair dos seus postos de espera até terem colocada a pulseira no pulso. Assim mesmo, as atletas nom poderám quitar a pulseira que levam para dar-lha as suas companheiras até chegar ao posto de espera destes.

Suporám penalizaçons de 10 segundos, acumuláveis entre sim:

  • Chegar ao posto de espera com a pulseira fora do pulso.
  • Sair do posto de espera com a pulseira fora do pulso. 
  • Que a atleta que espera saque a mao fora dos limites do posto de espara antes de receber a pulseira.

Ganhará a equipa que, umha vez aplicadas as penalizaçons se as houver, realice o conjunto da prova no menor tempo.

As provas:

A competiçom estará composta por três provas, nesta ordem:

a) Atletismo: 2500 metros

(Nesta prova será aplicado o regulamento da prova de 5000 m)

b) Nataçom: 200 metros

Nadará-se no rio numa zona encorada de pouca corrente. Será permitido que as e os nadadores utilizem fatos de neopreno ou vaselina para cobrir o corpo. Também se poderám empregar óculos e gorro de nataçom. Nom estará permitida, porém, a utilizaçom de aletas ou qualquer outro acessório que suponha umha vantagem na nataçom ou no buceo. As zona de espera estará situada fora da agua, ao igual que a da prova de ciclismo, com o que as nadadoras deverám entrar e sair da agua correndo.

c) Ciclismo: 10 km

As cilcistas poderám aguardar na sua zona de espera sobre as bicicletas, mas nom poderám sair até ter correctamente posta a pulseira. Será obrigatório o uso de casco. O percurso transcorrerá alternamente por vias de terra e vias asfaltadas, polo que nom se recomenda a utilizaçom de bicicletas com rodas excessivamente finas (menos de 28 mm).

Pontos cara à classificaçom geral: 9 pontos.

  • Equipa campeona: 6 pontos.
  • Equipa subcampeona: 3 pontos.

 

Esta entrada foi publicada en As provas. Garda a ligazón permanente.

Unha resposta a Triatlom por relevos

  1. Pingback: Regulamentos das provas e horários aproximados | Olimpiadas Populares Galegas

Os comentarios están pechados.