RIVA D’AVIA 2011

21 e 22 de Maio, em Riba d’Avia. Essas som as datas e o lugar para a celebraçom da primeira ediçom das Olimpiadas Populares Galegas, umha iniciativa social e desportiva que pretende juntar os movimentos sociais do nosso país num fim de semana de convívio, jogo e desporto. Associaçons, organizaçons, colectivos…. preparai já as vossas equipas! A data limite para se inscrever nesta primeira Ediçom é o 1 de Maio.

Como se participa nas Olimpiadas Populares?

As Olimpiadas Populares Galegas estám dirigidas a todas aqueles Centros Sociais, associaçons populares e organizaçons sociais da Galiza que desejem participar. As inscriçons realizarám-se até o 1 de Maio, via correio electrónico ao endereço olimpiadaspopularesgalegas@gmail.com, através do formulário que pode descargar-se desde esta página. Para umha associaçom participar nas Olimpiadas nom é necessário que apresente atletas e/ou equipas a todas as provas. Umha mesma atleta nom poderá competir na mesma ediçom das Olimpiadas representando a duas associaçons diferentes.

Que provas há nas Olimpiadas Populares?

As provas nas que competirám as equipas participantes na ediçom de 2011 das Olimpiadas Populares Galegas som:

– 100 metros lisos
– 5000 metros lisos
– 4×100 (relevos)
– lançamento de sacho
– lançamento de peso
– salto de longitude
– pentasalto
– luita galega
– bilharda
– brilé
– voleibol
– tiro com fisga
– triatlom por relevos

Nas provas de 100 m, 5000 m, lnçamento de sacho, lançamento de peso e salto declarará-se um ganhador masculino e umha ganhadora feminina. Na prova de luita, estabelecerám-se três categorias (<60 kg / 60-80 kg / >80 kg) e declarará-se um ganhador ou ganhadora de cada umha. Nas provas em que se compita por equipas (4×100 m, brilé, voleibol e triatlom por relevos), estas deverám ter mulheres atletas (nom se admitirám equipas formadas unicamente por homes).

Cada campiom ou campioa de cada prova e categoria somará um ponto para a sua equipa. Será proclamada ganhadora das Olimpiadas Populares a equipa que mais pontos some.

Esta entrada foi publicada en Riva d'Avia 2011 e etiquetada . Garda a ligazón permanente.